Politica de retur

Conform OUG 34/2014, pentru produsele achizitionate la distanta, consumatorul are dreptul de retragere din contract, in termen de 14 zile, fara a preciza motivele, din momentul in care a intrat in posesia produsului.

Daca ati primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalati acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.

Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri, exceptie facand costul de expediere al produsului returnat. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la:
a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
- in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;
- in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;
-in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;

Consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza catre PANAIT INTL SRL sau unei persoane autorizate sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Returnarea contravalorii produsului, poate fi amanata in cazul in care PANAIT INTL SRL, nu a primit produsul returnat si nici o dovada ca acesta a fost expediat (oricare dintre cele doua variante intervine prima) si in maxim 14 zile din momentul notificarii Mayie cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract.

Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere.

Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:
a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a caror livrare nu poate fi efectuata înainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul carora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de întretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de întretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitatii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidential, transport de marfuri, închiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, în cazul în care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere.

Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa trimiteti un email catre office@mayie.ro.

OUG 34/2014 care reglementeaza drepturile consumatorilor poate fi vizualizata accesand acest link.
Continua cumparaturile
Comanda ta

Nu ai produse in cosul de cumparaturi